Thursday, September 13, 2012

-Keterpaksaan-

bersama aku 
dalam keterpaksaan
itu sama seperti 
membunuh diri kau secara perlahan
pengorbanan?
aku mampu lakukan nya
aku mampu lepaskan kau
meskipun aku takrela
demi kebahagiaan kau
aku taksanggup bila kau berada di sisi
 tetapi 
hati entah ke mana
kau tak sayang aku lagi
yeahh, i know it
hati kau bukan untuk aku lagi
aku boleh terima
seperti aku yang perkata kan
aku cuba sedaya upaya
melunaskan janji pada diri aku
yang aku akan melepaskan kau
aku takkan mengganggu kau lagi
tapi
kenapa kau datang?
kau taknak rasa bahagia ke?
tapi kenapa kau mesti kat sini lagi?
contact aku lagi?
takcukup ke kau terseksa, syafiq?
kau sendiri yang pernah mintak aku lupakan kau
dugaan haii dugaan
syafiq,
im too love you
disebabkan sayang
aku maafkan kau
setiap salah kau
aku maafkan
 jadi
pergilah syafiq
pergilah cari kebahagiaan kau
aku senantiasa berdoa untuk kebaikan kau
tak, jangan risau
aku tak keseorangan sekarang
kerana
aku sentiasa dan terus sentiasa
ditemani Allah SWT
setiap saat dan setiap waktu
alhamdulillah

No comments:

Post a Comment